Im więcej nośników reklamowych będziemy wykorzystywali, tym większa jest szansa, że nasza działalność nie ujdzie uwadze szerokiego grona potencjalnych klientów. Oprócz liczebności warto jednak zadbać także o różnorodność form, która sprawi, że szansę ich dostrzeżenia...
Występując z jakimkolwiek przekazem musimy zadbać nie tylko o to, by on sam nie miał słabych stron, aletego okazała trybunka reklamowa także o towarzyszącą mu oprawę. Mało który odbiorca skupi się przede wszystkim na analizowaniu treści naszego wywodu czy faktycznych...
Mało jest równie praktycznych, łatwych w wykorzystaniu i skutecznych nośników reklamowych jak potykacze. W centrum niejednego miasta trudno czasami znaleźć ulicę, na której nie byłyby wystawione, znajdują też znakomite zastosowanie wewnątrz obiektów. Niesie to ze sobą...
Jeżeli nie prowadzisz żadnych działań promocyjnych, a potencjalni klienci lub partnerzy zupełnie nie znają Twojej marki, to równie dobrze mogłoby Cię na rynku w ogóle nie być. Do powszechnie znanej wśród specjalistów od reklamy reguły należy dopisać przynajmniej jedną...
Tradycyjne formy promocji wciąż są cenionym przez specjalistów od marketingu środkiem przekazu. Atrakcyjne wizualnie banery czy rozwieszane w miejscach publicznych plakaty nadal są w stanie przykuć wzrok odbiorców – nawet jeżeli dziś ludzie na ulicach częściej patrzą...
Każda firma musi się liczyć z tym, że jej działalność prędzej czy później przyciągnie uwagę ekspertów w danej branży, a co się z tym wiąże również i mediów. Oczywiście wszystkim naszym Klientom życzymy samych pozytywnych wzmianek w ogólnopolskich telewizjach, prasie...
Kiedy jakaś firma szykuje się do ujawnienia ważnej informacji albo zaprezentowania rewolucyjnego produktu podczas branżowej konferencji, musi zadbać zarówno o promocję, jak i bezpieczeństwo. Wzmożone zainteresowanie podekscytowanych klientów jest jak najbardziej...
Liczna publika, fachowcy z tego samego środowiska, okazja do wymiany doświadczeń oraz nawiązania wartościowych kontaktów. Dla każdej firmy, niezależnie od branży, targi i konferencje są idealną sposobnością, aby dotrzeć ze swoją ofertą lub przekazem marketingowym do...
Twoi specjaliści do spraw reklamy bezustannie wmawiają Ci, że bez ciągłego zwiększania budżetu na promocję nie masz najmniejszych szans przebicie się z ofertą do klientów? To ewidentny znak, że Twój dział marketingu wymaga poważnej restrukturyzacji. Z własnego...
Dla wielu firm logistyka jest prawdziwym utrapieniem. Mowa zarówno o wydajności pracy i efektywności rozmaitych procedur, jak też szeroko pojmowanych działaniach promocyjnych. Na przykład organizacja wyjazdu na branżowe wydarzenia w rodzaju konferencji i targów....
Najnowsze komentarze